Re: Temperatura laptopa

Autor: TM <trele.molere_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 14:03:46 MET

On Thu, 13 Jan 2011 08:13:18 +0100
TM <trele.molere@op.pl> wrote:

> Witam
>
> Mam sobie taki oto sprzecik Laptop HP 6710b (C2D T7200, 4GB RAM,
> Vista Business 64bit). Niestety laptop jest glosny, a wlasciwie
> wiatrak w nim non-stop chodzacy. Program speccy pokazuje temperature
> procesora 80'. Gdy w profilach ustawie by uzywal maksymalnie 30%
> procesora, temperatura spada do 65' i wiatrak kreci sie troche
> wolniej.

Chyba jednak sie udalo. Ten Real Temp najprawdopodobniej zle wskazuje
na obciazenie procka. Bo kazdy inny program np. Core Temp pokazuje
prawidlowo (na poziomie 2-3%). Dodatkowo zrobilem dwie rzeczy:
ustawilem w viscie power plan na Balancec (teraz procek zwalnia gdy
nie uzywany) oraz testowo pod lapka wlozylem dwa male pudelka tak by
mial od dolu dobry dostep do powietrze. Temp spadla do 48%. Wydaje
sie, ze jest ok.

ps. dlaczego mi wszyscy pisza o odkurzaniu skoro w pierwszym poscie
napisalem: "Aha .. laptopa rozkrecalem (od gory, od dolu), wszystko
przeczyszczone.".

Dzieki za zaangazowanie.

Pozdrawiam

--