Re: Temperatura laptopa

Autor: Michał \ <hommer_at_[SPAM_SIO>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 08:56:51 MET

W dniu 2011-01-13 08:13, TM pisze:
> Witam
>
> Mam sobie taki oto sprzecik Laptop HP 6710b (C2D T7200, 4GB RAM,
> Vista Business 64bit). Niestety laptop jest glosny, a wlasciwie
> wiatrak w nim non-stop chodzacy.

Nie szukaj żadnej podstawki tylko jeśli laptop już po gwarancji to
rozbieraj i przeczyść radiator z "zasłonki" kurzu. Jeśli laptop na
gwarancji to użyj odkurzacza. Pamiętaj też, że HP miało ogromne problemy
z południowymi mostkami, a jedną z głównych przyczyn było przegrzewanie
siÄ™.
Taka uwaga na koniec: z zasady wentylator w laptopie zasysa powietrze
spod obudowy, a wyrzuca gorące z boku/tyłu. Jeśli będziesz próbował
metody "na odkurzacz" to polecam wyssać z wylotu, a nie z wlotu powietrza.

--
Michał "HoMMeR" Paszek