Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 09:52:58 MET

Dnia 2011-01-03, o godz. 22:55:24
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

> Ale ja *nie chcę szytych kartek*!
> :)

A można wiedzieć dlaczego? Z "domowych" rozwiązań to jedno z
najtrwalszych rozwiązań.

> 1. To ma być *proste*.

A co skomplikowanego w zszywaczu?

> Nie chcę kombajnu itede.

To nie muszą być kombajny tylko moduł do zwykłej drukarki.

> 2. Poskładane kartki mają się do wszelkich szyć, klejeń i innych
> takich mniej więcej nijak. Przepaść, jak chodzi o odporność
> na wszystko.

Bez szycia to latają - jak za przeproszeniem - Żyd po pustym
sklepie. ;-) Więc samodzielnie trzeba jakieś zszywki dać w zgięcie co
wymaga zwykle dość dużego zszywacza z długim ramieniem a przy większej
ilości kartek zszywki biurowe odpadają i zaczyna się rzeźbienie. Poza
tym przy więcej niż 4-5 kartkach trzeba po złożeniu przycinać brzegi bo
nierówno to wychodzi. IMHO więcej pieprzenia się niż automatyczny
zszywacz w drukarce. No ale Ty widocznie masz jakąś własną wizję i Cię
nie przekonam. ;-)e

Zdrówk