Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 22:55:24 MET

On Mon, 3 Jan 2011, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Drukarka z modułem zszywającym robi to automatycznie.

  Ale ja *nie chcę szytych kartek*!
  :)

> jakąś zszywkę dawać a potem przycinać gilotyną brzegi a drukarka może to
> zrobić sama to nie rozumiem czemu masz taki opór?

1. To ma być *proste*.
  Nie chcę kombajnu itede.
  I możliwie małe. I lekkie.
  Co ciekawsze - nie ma żadnych przeszkód technicznych, aby *każda*
drukarka A4 umiała tak drukować, przecież producent musi się
starać aby drukarka "zacięła" wydruk...
2. Poskładane kartki mają się do wszelkich szyć, klejeń i innych
takich mniej więcej nijak. Przepaść, jak chodzi o odporność
na wszystko.

> Zdrówko

  Wzajem :)