Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: Roman <rsz4_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 13:32:45 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ifo77m$aa6$1@inews.gazeta.pl...

> Litości...

> To raczej nie tutaj. Tydzień temu przewinął się tu wątek pt. "Wytnij
> chip", w którym postawiono to samo pytanie, dotyczące kartridży typu
> LC980/LC110 do drukarek Brother. Oprócz komentarzy dotyczacych Canonów i
> HP (oraz tradycyjnego trollingu) żadnej odpowiedzi się nie doczekałem.
> Może po nowym roku ktoś przytomny tu zajrzy, bo na forach tradycyjnie -
> bełkot nie na temat, więc odpowiedzi nadal nie znam. Bo ciężko za taką
> uznać opisy "New chip" w aukcjach na (za przeproszeniem) Allegro.

Dostałeś odpowiedź na temat tuszów Brotchera że do tych modeli stosuje się
naboje z atramentem oryginalne lub zamienniki.Nie słyszałem by ktoś chciał
ponownie napełnić nabój z atramentem, są one po prostu tanie, ale jak padnie
głowica to drukarka do wymiany.Inni producenci drukarek mają też takie
modele.

Chipami zabezpiecza się kartridże przed ponownym napełnieniem atramentem.

Przy zakupie tuszu dla konkretnego modelu drukarki dostaje się w zestawie
dokładną instrukcję, min. jak poradzić sobie z chipami.

Można udać się też do sklepiku z tuszami i tam napełnią go nam fachowcy,
samodzielne napełnianie tuszy przy braku doświadczenia może skończyć się np.
niebieskim sufitem.

Tutaj jest wszystko co drukarki potrzebują

http://www.agawa.pl/
http://www.olinex.pl/