Re: Pilne - jaki netbook kupić?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 12:30:10 MET

Dnia 2011-01-02 11:52, Użytkownik Przesmiewca napisał:

> Dalej nie rozumiesz, ze czy 1.7 czy 1.6 jest i tak wystarczajaco mocny do skype'a.
> Jakbys dalej nie kojarzyl o czym rozmawiamy, to przypominam:
> rozmawiamy, czy netbooki z atomami sa wystarczajace mocne
> do pociagniecia komunikatora. Natomiast nie rozmawiamy
> o czestotliwosciach atomow na rynku. Moze trzymaj sie tematu watku
> a nie probuujesz uporczywie ciagnac watek na poboczne tory, pomimo,ze
> juz sie przyznalem, ze sie przejezyczylem.

O tym rozmawialiście, teraz rozmawiamy o twoich kłamstwach w stylu
procesor 1,7, ekran pokazujący 768 linii.

Nie uwierzysz jak napiszę, radził bym poczytać to samodzielnie
w odpowiedniej literaturze.

> Wg ciebie moje przejezycznie to podstawy do tego, zeby watpic, czy posiadam
> rzeczonego asusa. Swietna dedukcja.

Gdyby to było przejęzyczenie napisał byś przepraszam, pomyliłem się
jest tyle linii w ekranie i takie taktowanie procesora.
Ty tego nie zrobiłeś tylko wywijasz się od odpowiedzialności
za to co napisałeś.

> Zaczynasz plywac czy wymyslasz aby wymyslac?

To nie ja wymyślam nieistniejące ilości linii w ekranie
i nieistniejące taktowanie procesora.

Pozdrawiam