Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 01 Jan 2011 - 22:44:08 MET

"Gupik" napisał:

> Jedyna firma która produkuje drukarki bez zabezpieczonych
> chipami tuszy to Brotcher,

Litości...

> choć najnowsze modele mogą już mieć takie zabezpieczenia, choć sam nie
> wiem czy mają i chętnie chcę się dowiedzieć

To raczej nie tutaj. Tydzień temu przewinął się tu wątek pt. "Wytnij chip",
w którym postawiono to samo pytanie, dotyczące kartridży typu LC980/LC110 do
drukarek Brother. Oprócz komentarzy dotyczacych Canonów i HP (oraz
tradycyjnego trollingu) żadnej odpowiedzi się nie doczekałem. Może po nowym
roku ktoś przytomny tu zajrzy, bo na forach tradycyjnie - bełkot nie na
temat, więc odpowiedzi nadal nie znam. Bo ciężko za taką uznać opisy "New
chip" w aukcjach na (za przeproszeniem) Allegro.

JoteR