Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 13:54:48 MET

"Roman" napisał:

> Dostałeś odpowiedź na temat tuszów Brotchera

Litości... to jakaś epidemia? Brotherach!

> że do tych modeli stosuje się naboje z atramentem oryginalne lub
> zamienniki.

Eureka! W życiu bym na to nie wpadł. Ale co z tym chipem? Jest czy nie ma?

> Chipami zabezpiecza się kartridże przed ponownym napełnieniem atramentem.

Kartridże, czyli nie "naboje"? Bo ja w swoich "nabojach", zwanych przez
producenta "kartridżami" żadnego chipa nie widzę. Zatem co z tym chipem?
Jest czy nie ma?

> Przy zakupie tuszu dla konkretnego modelu drukarki dostaje się w zestawie
> dokładną instrukcję, min. jak poradzić sobie z chipami.

Ale czy i gdzie jest ten chip?

> samodzielne napełnianie tuszy przy braku doświadczenia może skończyć się
> np. niebieskim sufitem.

Jestem wdzięczny za ten wykład, ale laikowi takiemu jak ja wyjaśnił on zgoła
niewiele odnośnie ewentualnej obecności chipów w Brotherach. Jest czy nie
ma?

JoteR