Re: Pilne - jaki netbook kupić?

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 11:52:06 MET

RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

>Nie zaufam komuś kto tak jawnie kłamie.
>A fakt kłamanie ma znaczenie dla meritum wypowiedzi.

Dalej nie rozumiesz, ze czy 1.7 czy 1.6 jest i tak wystarczajaco mocny do skype'a.
Jakbys dalej nie kojarzyl o czym rozmawiamy, to przypominam:
rozmawiamy, czy netbooki z atomami sa wystarczajace mocne
do pociagniecia komunikatora. Natomiast nie rozmawiamy
o czestotliwosciach atomow na rynku. Moze trzymaj sie tematu watku
a nie probuujesz uporczywie ciagnac watek na poboczne tory, pomimo,ze
juz sie przyznalem, ze sie przejezyczylem.

>A co może być dowodem na nic ?

Wg ciebie moje przejezycznie to podstawy do tego, zeby watpic, czy posiadam
rzeczonego asusa. Swietna dedukcja.

>Skoro się przyznajesz że kłamiesz z premedytacją to proszę
>bardzo, dopisuje. :-)

Zaczynasz plywac czy wymyslasz aby wymyslac?