Re: Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 08:50:54 MET

On Mon, 29 Nov 2010 13:53:39 -0800 (PST), Piotr Molski
<pmolski@ant.pl> wrote:

>Witam,
>mam stary tablet Wacoma z kablem zenskim RS (tak to sie chyba nazywa).
>Czy przejsciowka RS-USB pozwoli mi go uzywac?
>Tutaj link do przejsciowek na allegro
>http://tnij.org/kable
>Czym sie roznia przejsciowki za 3 zl od tych za 30? Wiem, cena.. ;)

zapomnij, zeby tablet byl w pelni funkcjonalny.
podobno niektore nowczesne plyty (bez RS) maja piny z RS232, ale nie
wiem czy to nie jest plotka (tak zaslyszalem na innej grupie, bo tez
podnioslem temat tebletow z RSami). nie wiem tez jak sie na te piny
zapatrywalby BIOS plyty. <rs>