Re: Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 09:27:21 MET

Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:50:54 -0500, rs napisał(a):

> podobno niektore nowczesne plyty (bez RS) maja piny z RS232, ale nie
> wiem czy to nie jest plotka (tak zaslyszalem na innej grupie, bo tez
> podnioslem temat tebletow z RSami). nie wiem tez jak sie na te piny
> zapatrywalby BIOS plyty.

Standardowo, to jest normalny RS tylko bez wtyczki/gniazda, działa na
takiej samej zasadzie jak USB wyprowadzone na przedni panel.
Brat niedawno kupił płytę pod Phenoma II, więc w miarę nowa, i też ma
takie wyprowadzenie na płycie - 9 pinów z wszystkimi sygnałami używanymi
przez złącze.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com