Re: eeepc wsiakly czy co?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 08:59:46 MET

> Były wersje z HDD, a ten flash nie taki zły

:)

Piszac o pamieci "flash" pisalem o serii 700
(chyba nie bylo tam modelu z klasycznym dyskiem)

Piszac zas, ze "nie polubi sie z Flashem" mialem
juz na mysli Adobe Flash i jego dzialanie na T21
(czy czymkolwiek innym z Pentium III ~600 MHz
na pokladzie).

Przepraszam, jesli niezbyt czytelnie wyszlo...

> Gorzej na prawdę z atomem + obfity kod
> js typu google maps czy openlayers.

Ano... :)

> btw. mam białą 901 eeepc na sprzedaż - własnie
> z flashem 4+8.

Z ciekawosci: znudzila sie?

pozdrawiam,
Vituniu.