Re: eeepc wsiakly czy co?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 08:43:23 MET

Dnia 29.11.2010 Vituniu <vituniu@gmail.com> napisał/a:

> Kolo 600,- to IIRC kosztowaly najtansze wersje
> eeepc 700/701 (ekran 7" 800x480, 256 MB RAM,
> 2 GB flash zamiast dysku) w momencie, gdy dolar
> stal po niewiele ponad 2 zlote.

> IMHO T21 bedzie lepszym wyborem od eepc 700/701
> chocby ze wzgledu na wygodniejszy (wiekszy) ekran.
> Piszesz o FF a sporo stron potrzebuje jednak tych
> 1024x768 zeby jako-tako wygladac (pisze jako
> uzytkownik eeepc 901 ;)).
>
> Tylko z Flashem sie nie polubisz... oj nie... :)

Były wersje z HDD, a ten flash nie taki zły - hint ma dobry
seek mimo że nie jest szybki jak OCZ to FF chodzi. Gorzej na
prawdę z atomem + obfity kod js typu google maps czy openlayers.

btw. mam białą 901 eeepc na sprzedaż - własnie z flashem 4+8.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".