Re: Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 08:36:36 MET

Dnia Tue, 30 Nov 2010 07:52:10 +0100, Yakhub napisał(a):

> Nie zgodzę się. Znam co najmniej jedno urządzenie (waga przemysłowa Radwag)
> która poprawnie współpracuje z przejściówką USB, za to nie działa z kartą
> rozszerzeń na PCI. Nie wiem, czy to jest kwestia samego urządzenia,
> driverów, czy oprogramowania, ale fakt pozostaje.

Dla mnie taki kontroler na PCI jest dużo pewniejszy iż taki na USB. W
końcu kiedyś tylko w takiej postaci porty I/O istniały - jako karta
rozszerzeń na ISA. Może miałeś jakiś niezbyt standardowy?
Przypominam że nie mam licencji na nieomylność.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com