Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 17:04:10 MET

michu pisze:
> Witam grupę.
> Pomozcie wybrac mobo do Phenoma II x2 560:
> http://www.komputronik.pl/index.php/product/108763/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/AMD_Phenom_II_X2_560_BOX_Black_Edition.html
da sie w nim odblokowac 2 pozostałe rdzenie? w 555 blac - daje sie w 99.99%

> Troche poczytalem i z tego co zdazyłem sie zorientowac nalezy kupic cos
> z chipsetem AMD 870 (w przypadku 890 placilbym za niepotrzebne mi
ja miesiac temu kupiłem GA-880 - fajna jest i ma jako taką grafike

> Druga sprawa - jaki cooler do tego kupic,

boksowy - już wystarcza, wiec nie musisz sie stresować. jak bedziesz
wybierał to taki który ma heat pipey, i wentylator ustawiony równolegle
do płyty - doodatkowo schłodzi chipset i pamięć. mocno odradzam
wentylatorki poziomo ustawione - mam taki i powietrze omija chipset( w
moim przypadku jeszcze z grafiką)
JA bym nie dał 100zł za chłodzenie, chyba ze masz zamiar mocno
przetaktowywać procesor. nie wie jakie masz doświadczenie z AMD, ale jak
go Q&Q sciągnie na 800 Mhz, to ten wentylator wcale sie nie będzie kręcił.

ToMasz