Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 16:51:57 MET

Dnia 28-11-2010 o 15:42 michu napisał na pl.comp.pecet:

> Wynika z niego ze Gigabyte GA-870A-UD3 jest najlepszym wyborem i
> sklaniam sie ku niej.
> Zna ktos jakies przeciwwskazania?

Ja mogę tylko potwierdzić trafność decyzji. Kilka dni temu składałem
komputer na AMD. Wybrałem tę właśnie płytę nie czytając żadnych
recenzji. Znowu się nie zawiodłem na Gigabyte. Za 350zł (nie mylić z
Komputronikiem) :) dostajemy płytę z najnowszymi technologiami i
kompletem złącz. Ta płyta ma chyba wszystko, co jest potrzebne
przeciętnemu użytkownikowi, łącznie z portami COM, LPT, IEEE 1394a,
FDD i innych - 6x SATA3 6Gb (ewentualne wątpliwości co do oznaczenia
SATA3 kierować do producenta) :) , 2x USB 3.0, jedno uniwersalne
gniazdo PS2, rozbudowaną sekcję zasilania procesora i całkiem niezły
BIOS.Nawet o dziwo dzwiękówka (HDA) dała się bez problemu s
konfigurować - z czym zawsze u Gigabyte były jakieś problemy.
Jedyne co mi się nie spodobało, to niezbyt dobrze umieszczony 8-mio
pinowy molex dodatkowego zasilania.
Ja dostałem rev 2,1 płyty, ale dostępna jest już rewizja 2,2.

--
WiesłaW
Opera Mail