Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 21:52:05 MET

> boksowy - już wystarcza, wiec nie musisz sie stresować. jak bedziesz
> wybierał to taki który ma heat pipey, i wentylator ustawiony równolegle
> do płyty - doodatkowo schłodzi chipset i pamięć. mocno odradzam
> wentylatorki poziomo ustawione - mam taki i powietrze omija chipset( w
> moim przypadku jeszcze z grafiką)

Boksowy miałem na początku - głośne gówno.
Potem kupiłem na szybko jakiegoś dziwnego AC z dwoma wentylatorami - też
głośne gówno.
W końcu zdecydowałem się na sprawdzony stuff - AC Freezer czy jak mu tam,
jest idealny. Z automatycznie regulowanymi obrotami i tymi ichnimi
opatentowanymi gumowymi mocowaniami. Grywam w Crysisa, używam czasem
oprogramowania na maksa wysilającego oba rdzenie. Wtedy owszem, zaczyna być
słychać szum, ale nie brzęczenie ani rzężenie, jest bardzo dobrze moim
zdaniem.
Wszystko to na Phenomie II 545.

--
Marcos