Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 18:07:08 MET

ToMasz pisze:
> da sie w nim odblokowac 2 pozostałe rdzenie? w 555 blac - daje sie w 99.99%

Nie bawie sie w OC, wzial bym x4 ale jak patrze na zuzycie pradu - 125
W, to dziekuje postoje, to samo bedzie chyba po odblokowaniu 555, juz te
80 W x2 to sporo

> ja miesiac temu kupiłem GA-880 - fajna jest i ma jako taką grafike

Grafe mam osobna(R5770), rzadko, ale jak jakas dobra gra wyjdzie lubie
pograc wiec wbudowana grafa odpada.

> boksowy - już wystarcza, wiec nie musisz sie stresować. jak bedziesz
> wybierał to taki który ma heat pipey, i wentylator ustawiony równolegle
> do płyty - doodatkowo schłodzi chipset i pamięć. mocno odradzam
> wentylatorki poziomo ustawione - mam taki i powietrze omija chipset( w
> moim przypadku jeszcze z grafiką)
> JA bym nie dał 100zł za chłodzenie, chyba ze masz zamiar mocno
> przetaktowywać procesor. nie wie jakie masz doświadczenie z AMD, ale jak
> go Q&Q sciągnie na 800 Mhz, to ten wentylator wcale sie nie będzie kręcił.

No i wlasnie o to chodzi, teraz mam athlona x2 6000+ z chyba arctic
freezer 64 pro, dobre jest to ze jak ogladam film czy siedze na necie
wentylator sie nie kreci.
Kupuje nowy sprzet, bo od jakiegos czasu jak komp jest zimny resetuje
sie co pare minut, ostatnio sie to pogarsza i mam wrazenie, ze wiaze sie
to z faktem ze Starcraft 2 i Fallout New Vegas pojawily sie niedawno
wiec chodzi obciazony. Ostatnio juz go nawet nie wylaczam bo jak jest
zimny, 30 minut i z 10 resetow zajmuje doprowadzenie go do normalnego
dzialania. Pewnie jakies kondesatory na plycie koncza swoj zywot.
Daltego teraz chce cooler z wentylem ustawionym rownolegle do plyty zeby
te shity wokol procesora byly chlodzone kiedy sa pod obciazeniem.
pozdrawiam