Re: Chłodzenie CPU - ilość pasty

Autor: RoboD <robert.dz_usun_spatrap__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 19:26:01 MET

Dnia 26 listopad (pi±tek) kiedy o godz. 17:37, na pl.comp.pecet, BartekK
napisa³(a):

> Wynika to st±d, ze producent asekuruje siê na wypadek, jakby siê która¶
> rurka heatpipe niedok³adnie u³o¿y³a, to by dalej mia³a kontakt.
> Wystarczy przeszlifowaæ (a wrêcz raz przejechaæ) do³em takiego radiatora
> z heatpipe po papierze sciernym (400-800) po³o¿onym/przyklejonym na
> szkle (by by³o idealnie równo). Wtedy na miedzi widaæ gdzie s± (czy s±)
> miejsca których papier nie przetar³, tam trzeba g³ówkê od szpilki pasty
> wiêcej...

Hmnnnn... nie wydaje mi siê prawdopodobne aby powierzchnia by³a
a¿ tak nierówna. Nie mam w tej chwili mo¿liwo¶ci sprawdzenia, ale
wydaje mi siê, ¿e powierzchnia styku jest wstêpnie frezowana, szlifowana
i polerowana mechanicznie, o raczej wyklucza obecno¶æ na niej gór i
dolin. Mikroskop oczywi¶cie pomijamy...

Pozdr Robert
GG: 1590409
(_usuñ spamtrap_)