Re: Chłodzenie CPU - ilość pasty

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 22:22:12 MET

W dniu 2010-11-26 19:26, RoboD pisze:

> Hmnnnn... nie wydaje mi się prawdopodobne aby powierzchnia była
> aż tak nierówna. Nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia, ale
> wydaje mi się, że powierzchnia styku jest wstępnie frezowana, szlifowana
> i polerowana mechanicznie, o raczej wyklucza obecność na niej gór i
> dolin. Mikroskop oczywiście pomijamy...
Normalnie - tak. I jak zfrezujesz, przeszlifujesz i wypolerujesz blok
miedzi/alu to taki zostanie, ale jak wsadzisz w blok alu rurki
miedziane, zeszlifujesz to na rowno... to nie masz gwarancji, czy w
transporcie ktoras rurka sie nie poruszy (a na nich cala mechanika tego
sie trzyma, wiec waga aluminium podstawy kontra waga reszty coolera
pracuje wlasnie w tym miejscu).