Re: Samsung R590 i5.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 20:03:50 MET

W dniu 2010-11-26 16:02, Jacek pisze:

> Masz racje.
> Szczegolnie przydaloby sie na toster na WiFi i bezprzewodowy czajnik do
> kawy;)
> Jakbys miala problemy z aplikacja, to napisze takowa stosownie do
> sterownikow do w/w urzadzen.

OK. Na dzień dzisiejszy potrzebuję porady fachowca jak wywalić z
telefonu LG GT505 ikonę Navifon, bo jak się okazało toto tylko zawala mi
telefon (i wysyła mi sma-y, żeby aktywować...i tak wkółko), a prawidłową
aplikacją jest Nawigacja Orange i to to działa. Usunąć dadzą się tylko
takie aplikacje jak Opera i Nawigacja Orange, ale one działaja i akurat
mi sÄ… potrzebne.

--
animka