Re: Chłodzenie CPU - ilość pasty

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 17:37:20 MET

W dniu 2010-11-26 15:08, Norbert pisze:

> Gdzies czytalem, ze z tymi radiatorami, ktorych heatpipy stykaja sie
> bezposrednio z prockiem paste naklada sie w wiekszej ilosci. Ale nie mam z
> tym doswiadczen.

Wynika to stąd, ze producent asekuruje się na wypadek, jakby się któraś
rurka heatpipe niedokładnie ułożyła, to by dalej miała kontakt.
Wystarczy przeszlifować (a wręcz raz przejechać) dołem takiego radiatora
z heatpipe po papierze sciernym (400-800) położonym/przyklejonym na
szkle (by było idealnie równo). Wtedy na miedzi widać gdzie są (czy są)
miejsca których papier nie przetarł, tam trzeba główkę od szpilki pasty
więcej...