Re: Sony Vaio P

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 14:37:53 MET

dziobu wrote:
> Witam,
>
> Czy jest tu jakiś użytkownik Sony Vaio P?

tak jest... :)

> To niby jest na Atomie jak inne - ale czy naprawde jest tak wołowaty?

nie jest wołowate bo najnowsze mają 1.86GHz

> Bateria tylko na 2h?

dłużej nawet do 4 godzin potrafi wyciągnąć. możan kupić dwa razy
pojemniejszą baterię, ale lepiej kupić ładowarke samochodową

> Znalazłem sporo sprzecznych informacji o ww sprzęcie i nie wiem co
> myśleć.
> A zna ktoś jakiś podobny sprzęt? Interesuje mnie _mały_ PC (żaden PDA,
> żaden tablet z Androidem) na desktopowym Windowsie do
> sieci/dokumentów/przeglądania zdjęć. Żadnych cudów. Teraz mam Acera
> Aspire One 110 i wydajnościowo może być, ale ma tylko 600 pikseli w
> pionie, nijaką baterie i jest duży.

obawiam sie że w tej wielkości to nic nie znajdziesz ...

jest nokia booklet ale ma strasznie słaby okrojony procek (słąbszy od tych z
wykłych netbookach).

teraz jakaś nowa Toshiba się chyab popjawią też mała ale nie wiem nic o niej
dokłądnie:)

http://us.toshiba.com/computers/laptops/libretto jeszcze droższe niż vaio

Generalia o VAIO P:

mam go od pół roku i jestem zadowolony, jest małe ma modem komórkowy, ma
dobrej jakości ale mały ekranik.