Sony Vaio P

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 21:34:16 MET

Witam,

Czy jest tu jakiś użytkownik Sony Vaio P?
To niby jest na Atomie jak inne - ale czy naprawde jest tak wołowaty?
Bateria tylko na 2h?
Znalazłem sporo sprzecznych informacji o ww sprzęcie i nie wiem co myśleć.

A zna ktoś jakiś podobny sprzęt? Interesuje mnie _mały_ PC (żaden PDA,
żaden tablet z Androidem) na desktopowym Windowsie do
sieci/dokumentów/przeglądania zdjęć. Żadnych cudów. Teraz mam Acera
Aspire One 110 i wydajnościowo może być, ale ma tylko 600 pikseli w
pionie, nijaką baterie i jest duży.

--
Pozdrawiam
dziobu