Re: Płyta pod O/C

Autor: konieczko <troll_at_ops.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 14:27:41 MET

W dniu 2010-11-20 13:42, OMSON pisze:
> Jakie płyty główne wybrać pod O/C procesorów C2D E6550 do tego RAM
> G.Skill PC-8000. Kupiłem 2 takie procesory z myślą o podkręcaniu - jak
> się okazuje moje płyty główne słabo się do tego nadają (Gigabyte
> GA-EG41MF-US2H i ASRock 4Core1333-FullHD). Czytałem, że płyty na chipie
> Intel P35 dobrze się krecą... Przy okazji nie są zbuyt drogie, jako że
> to nie najnowszy chipset. Czy np ASUS P5K to dobry wybór (na Allegro są
> po ok 200 zł)? Co innego ewentualnie (determinująca jest cena).
>
> Pzdr, OMSON

Nie wiem kto ci nagadal ze 4Core1333-FullHD nie nadaje sie do
podkrecania. Mam ta plyte i procka D820 krece go na Geilach PC6400
do 3.6GHz wczesniej mialem patrioty i dalo sie podkrecic do 3.8Ghz
stabilnie powyzej zaczynaly sie schody. Moim zdaniem z taniochy ta plyta
jest ok do OC pod warunkiem dobrych pamieci.