Re: cicha karta graficzna

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 15:06:29 MET

"pz" wrote:
> Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
> Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

Nie ma kart z wiatrakami. SÄ… karty z wentylatorami, lub bez wentylatorĂłw.
Jaką masz resztę sprzętu i jak chłodzoną, że potrzebujesz koniecznie
pasywnie chłodzonej karty? Są teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
które nie wiercą uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.
To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

Pozdrawiam
.Peeter