Re: P³yta pod O/C

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 16:37:35 MET

konieczko pisze:

> Nie wiem kto ci nagadal ze 4Core1333-FullHD nie nadaje sie do
> podkrecania. Mam ta plyte i procka D820 krece go na Geilach PC6400
> do 3.6GHz wczesniej mialem patrioty i dalo sie podkrecic do 3.8Ghz
> stabilnie powyzej zaczynaly sie schody. Moim zdaniem z taniochy ta plyta
> jest ok do OC pod warunkiem dobrych pamieci.

Mo¿e to taki przeskok my¶lowy, bo zacz±³em od podkrêcania Gigabyte'a i
skoñczy³o siê na +10MHz do domy¶lnego FSB :D Natomiast na ASRocku z C2D
E6320 jedyne co uda³o mi sie wycisn±æ - to pu¶ciæ go na 2,33GHz (FSB z
domy¶lengo 266 posz³o na 333MHz). Z takim samym prockiem p³yta Gigabyte
posz³a identycznie. Teraz z C2D E6550 nie chu-chu... :)

Pzdr, OMSON

P.S. Zobacze jeszcze co bêdzie na ASRocku z nowym procem - ale nie
spodziewam sie cudów (w sumie zupe³nie zadowoli³oby mnie pusciæ go na
2,8GHz).