Re: Laptop i zewn. monitor - problem z rozdzielczością - pilne i bardzo ważne dla autora wątku :-)

Autor: Adamm <adamdino_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 14:24:35 MET

On 20 Lis, 13:31, BQB <ad...@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

> Po pierwsze, nie wa ne jak jest to wa ne dla Ciebie, grupowicze
> odpowiedz , b d nie.
> Po drugie, grupowicze odpowiadaj , wtedy, gdy im si chce i pilno
> twojej potrzeby nie ma najmniejszego znaczenia.
> I odnosz c si do tego, zaznaczenie trybu wa no ci i pilno ci zazwyczaj
> przynosi odwrotny skutek.
>
> Wracaj c do powy szego, nie wiem, po co chcesz co takiego zrobi , ale
> by mo e lepszym rozwi zaniem by by wirtualny pulpit, gdzie
> rozdzielczo by aby jak by sobie ustawi , cho by nawet 20000 x 20000
> [...]

Dzięki za zainteresowanie, z tą ważnością to wiem, że jeżeli ktoś nie
będzie wiedział to mi i tak nie odpowie, ale w danym momencie było to
dla mnie bardzo ważne. A na pewno nie mam zamiaru wymuszać, ani
ponaglać odpowiedzi na kimkolwiek, a jeżeli ktoś uzna, że przy tak
zaznaczonej ważności posta tym bardziej nie będzie chciał odpowiadać
to jego sprawa i ja nie mam na to wpływu. Wskazałem tylko, że jest to
dla mnie bardzo ważna sprawa w danym momencie. Zaznaczam, że u mnie
osobiście taki tytuł nie przynosi odwrotnego skutku ...

W każdym razie przechodząc do tematu posta: już uporałem się z
problemem. Czasami tak jest, że po chwilowej zaćmie i po napisaniu
posta z prośbą o pomoc, odpowiedz przychodzi sama, a problem leżał po
prostu po stronie sterowników do karty graficznej, zainstalowałem
nowsze i pojawiła mi się większa rozdzielczość. Wcześniej jakoś nie
przypuszczałem, że może to być problem po stronie właśnie sterowników,
myślałem, że karta albo obsługuje, albo nie dana rozdzielczość, a
sterowniki ewentualnie poprawią wydajność. Człowiek się uczy cały
czas :-)

Jeśli chodzi o powód tego zamieszania, to jest on taki: mam pliki
wyplotu (plt) formatek np 840x3000mm, a na bazie print screenów z tych
plików przygotowywuję prezentacje w powerpoint. Powiększam sobie dany
fragment rysunku na pełny ekran i robię z tego plik jpg. Przynajmniej
narazie tak to robię, może się okaże w przyszłości, że jest jednak
lepsze rozwiązanie. Muszę robić to fragmentami, ponieważ tylko tak
będzie to czytelne. Pożyczyłem monitor full hd, żeby otrzymać większe
pliki, a tu na samym początku zonk.

W każdym razie dziękuję za odpowiedź pomimo niefortunnie napisanego
przez mnie tytułu w wątku.

Pozdrawiam
Adam