Re: ktory z laptopów serii Tx ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 18:26:08 MET

michalek in news:ibuf1a$sed$1@mx1.internetia.pl
[...................]
> swa miesiące temu "zanabyłem" T43 z 4GB i 100GB dyskiem za 750zł
> (1400x1050) i uważam ze to był rozsądny zakup.
> Pytanie co dla Ciebie jest priorytetem - szybkość procesora czy
> rozdzielczość?

jak rozumiem - matowa.
15" ?
Jak kąty widzenia? Bo to pewnie nie jest matryca ips... Więc VA? Moze jednak
i niestety TN?
LED - koniecznie musi byc w kupowanym przeze mnie. Jest?
dysk - jak dla mnie, to 100 giga juz może byc.

> Pewnym minusem T4x jest ograniczenie do dysków PATA. Trudniej i drożej
> trzeba zapłacić za duże dyski (powyżej 100GB) i na dodatek zawsze przy
> starcie
> systemu przez moment będzie BIOS wyświetlał Error. Ale dalej system
> startuje.
> Ci którzy zmienili dyski na duże twierdzą, że mozna się przyzwyczaić :)

No wlasnie - jak jest z wymiana dyskow w thinkpadach [wszelkich]?
Mnie interesuje co najmniej 100 giga na starcie. Ale z mozliwoscia
powiekszenia: do 200/250 - sa takie? Pewnie nie, pewnie od okolo 300 w gore.
Wiesz moze jaki jest koszt orientacyjny/mniej wiecej?

I na jakie ograniczenia zwracac uwage? PATA - czyli IDE/ATA jak mniemam. No
OK, czyli nie pasuja SATA. Nie szkodzi. Bedzie powiekszane do PATA. Jakis
problem?