Re: problem z coolerem

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 18:12:46 MET

On Tue, 16 Nov 2010 22:24:20 +0100, Norbert <noreply@reply.no> wrote:

>Moze stary i gniazdo sa na 5V, a nowy na 12V?

Poszedłem do sklepu z tą kartą i założonym na niej tym nowym coolerem,
pan co prawda nie przy mnie ale na zapleczu włożył do kompa i
stwierdził że działa u nich więc to u mnie coś nie tak, mówił że albo
to uszkodzona płyta główna albo zasilacz, także niewiem co mam o tym
myśleć. Czy może mieć racje?? Mój zasilacz to modecom 350W
Jak będe miał czas to przełoże kartę do innego kompa i sprawdze,
natomiast na stronie tam gdzie kupiłem przy tym wętylatorze w opiniach
na samym dole napisał że miał problem z tym coolerem bo się wiatrak
nie kręcił i podłączył kabelki odwrotnie i jest ok:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/90854/Podzespoly_PC/Chlodzenie_i_modding/AAB_Cooling_Super_Silent_VGA_Cooler_2.html