Re: ktory z laptopów serii Tx ?

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 18:24:04 MET

"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message
news:ibubkd$72u$1@inews.gazeta.pl...
> 1.
> jest moze gdzies sensowna www z usystematyzowanym opisem laptopow serii
> Tx, a wiec IBM + Lenovo?
> Namierzam sie na rynek wtorny, moze allegro, ale tyle tych modeli Tx juz
> jest, że chaos u mnie.
> T42,43, potem cos w okolicach T6..., pojawiaja sie zaskakujace numeracje,
> linie, nie za bardzo czuje, co jest nastepca czego.
> Bo jak jest "po kolei"? Powiedzmy od 43 w górę.
> 2.
> Czy to prawda, że T43 to ostatni model IBM, a potem juz lenovo Chiny?
a wxześniej też produkowało Lenovo -> dla IBM. Co prawda można mieć
obawy czy dla "samodzielnego" Lenovo priorytet jakości był taki sam
jak dla IBM'a.
Moim zdaniem jyz u IBM każda seria była stopniowo coraz mniej trwale
i solidnie wykonywana od TP600, poprzez T2x, dalej T4x aż do T6x
ale i tak wolałbym każdego kolejnego z serii T niż współczesne im
laptopy innych firm

> Ergo: 43 ostatni naprawde wart zakupu [rynek wtorny]
>
> 3.
> W sumie, to szukam z matryca wieksza niz 1024x..., zdaje sie, że wobec
> tego może byc tylko z okolic 1400x...
> I koniecznie: _matowa_ .

Do T6x wszystkie były matowe, a co do rozdzielczości to:
w T4x były wersje 15" - 1024x768, 1400x1050 a nawet 1600x1200 (FlexView)
q serii T6x też znajdziesz te rozdzielczości oprócz wersji wide

> Nie musi byc najnowszy model, ale co najmniej T43, może jakis nastepny,
> ale nie najnowsze, _zdecydowanie_ tnę koszt zakupu i az najnowszy nie jest
> mi potrzebny - więc co doradzicie?
>
> dzieki.
swa miesiące temu "zanabyłem" T43 z 4GB i 100GB dyskiem za 750zł (1400x1050)
i uważam ze to był rozsądny zakup.
Pytanie co dla Ciebie jest priorytetem - szybkość procesora czy
rozdzielczość?
T6x z taką rozdzielczością to ok.1300-1500zł. Poniżej 1000zł kupisz
standardową.
Pewnym minusem T4x jest ograniczenie do dysków PATA. Trudniej i drożej
trzeba zapłacić za duże dyski (powyżej 100GB) i na dodatek zawsze przy
starcie
systemu przez moment będzie BIOS wyświetlał Error. Ale dalej system
startuje.
Ci którzy zmienili dyski na duże twierdzą, że mozna się przyzwyczaić :)