Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 19:46:58 MET

Dnia 2010-11-11 18:20, Użytkownik Dawid napisał:

> Jeszcze jedno, błędy robię niekiedy specjalnie.
> Szczególnie gdy piszę do bardzo inteligentnych i wyuczonych ludzi ;-)
> Mój czytnik bardzo się wtedy buntuje i podkreśla wszystkie na czerwono,
> no ale o tym chyba już gdzieś słyszałeś :-)
> Pomaga to niekiedy *rozrószać* lub rozjuszyć dyskutantów.
> To tyle z mojej strony Panie RadosłaFie.

Nie rozruszałeś, zostałeś uznany za idiotę robiącego błędy
ortograficzne. No ale skoro je robisz celowo to na pewno nim
jesteś. I nie jestem ludziku jego krewnym, kolegą ani znajomym,
po prostu tę wymianę zdań oceniłem na twoją niekorzyść i
postanowiłem cię o tym poinformować. A że zabolało to już
pretensje do siebie miej, sam się do tego wystawiłeś.

Pozdrawiam