kupujemy laptopa - liczy się jakość

Autor: BearBag <boxtomka_at_o2.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 19:33:48 MET

Witam
Co byście kupili mając ok 2500zł, liczy się przede wszystkim jakość
wykonania i bezawaryjność. Całe lata spędziłem na della - głównie D600
który jest po prostu legendą a przynajmniej był. Ostatnio pracowałem na HP
z serii DV6000, ludzie narzekali na padające płyty główne jednak przez dwa
lata nawet się nie zająknął wiec jestem zadowolony. Wciąż wygląda jak nowy
gdybym go odkurzył. Jednak przyszedł czas na coś nowego z podobnej półki
cenowej.
Wymagania:
-raczej 15tka
-wifi w standardzie n
-wyjście hdmi (tego mi brakuje w obecnym)
-dobra matryca z dobrymi kątami (trudno o to w laptopach)
-przyzwoita bateria min 2,5h
-nie za ciężki
i to tyle, nie potrzebuje szybkiego procesora i wypasionej karty graficznej
bo nie gram.

Pozdrawia BearBag...