Re: jak podlaczyc dysk multimedialny do TV z wyjsc. scart?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 19:48:14 MET

Dnia 11.11.2010, Piotr Molski napisał(a):

> Przed zadaniem pytania przejrzalem pobieznie informacje o tym i jest
> strasznie duzo klopotow z ta przejsciowka. Albo gubi kolor, albo inne
> problemy. Stad moje pytanie. Ktos podlaczal ostatnio (z sukcesem)
> sprzet w ten sposob?

Takie rozwiązanie stosuje się w ostateczności bo, co tu dużo gadać,
oferuje ono najgorszą jakość obrazu. Z tego co piszesz nie masz wyboru, no
może poza wyborem między inwestycją w odpowiedni kabelek, albo nowy TV.

IMO najtaniej wyjdzie inwestycja w coś takiego (zakładam, że kable RCA
posiadasz).
http://img.tomshardware.com/us/2005/11/23/pc_interfaces_101/scart2.jpg

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/