Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 18:20:31 MET

W dniu 2010-11-11 16:09, RadoslawF pisze:

> Najważniejsze że nie jest tępy jak niektórzy "flachowcy"
> piszący na grupę.

Jeszcze jedno, błędy robię niekiedy specjalnie.
Szczególnie gdy piszę do bardzo inteligentnych i wyuczonych ludzi ;-)
Mój czytnik bardzo się wtedy buntuje i podkreśla wszystkie na czerwono,
no ale o tym chyba już gdzieś słyszałeś :-)
Pomaga to niekiedy *rozrószać* lub rozjuszyć dyskutantów.
To tyle z mojej strony Panie RadosłaFie.
Pozdrawiam