Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 19:14:20 MET

> Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
> stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności, stacjonarny
> mógłby mieć wtedy grafikę Radeona 5750.

Duża różnica w wydajności będzie na korzyść stacjonarnego w tej samej cenie.

> Proszę jeszcze o jakieś sugestie co do monitora, przy tej kwocie na
> cały zestaw to chyba wchodzi jakiś monitor za 700-800 zł.

Żeby mieć porównywalną jakość jak w laptopie, musiałbyś na ekran wydać
jakieś 400zł :] Wszystko droższe będzie lepsze. Laptopowe ekrany są raczej
tragiczne chociażby przez to, że muszą być cienkie.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl