Obraz partycji karty CF (@USB)

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 18:59:59 MET

Mam kartę CF (PQI 256MB), z założoną jedną partycją (mini dystrybucja
linuxa).

Potrzebuje zrobic obraz tej karty i przenieść na o wiele większy nośnik
(CF 4GB).
Jeśli ta partycja będzie się chciała rozciągnąć na całą kartę -
chciałbym ją zmniejszyć (do 256MB), a na reszcie założyć inną.
Jeśli nie będzie się chciała rozciągać - na reszcie chciałbym po prsotu
założyć inną partycję.

Tylko... czym to zrobić?
Acronis nie potrafi (nie widzi CF wpiętej w czytnik USB), Ghosta nie
mam, Partition Magic podobno też nie potrafi.

Kiedyś używałem Ghosta, ale karta była wpięta w IDE i widziana jako dysk
- teraz nie mam Ghosta i ani myślę rozbierać kompa, czepiać flopa (na
Ghosta) i szukać adaptera IDE --> CF.

Jest jakiś soft, któym zrobię kopię partycji (partycji! nie całej karty
- bo to bez problemu), a później przywrócę i nią zamieszam?

Wiem, że pytanie jest mało hardware'owe, ale nie mam pomysłu jaka inna
grupa mogła by pomóc.

Pozdrowienia i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327