laptop do 3000 zł czy stacjonarny

Autor: Andrzej <chrzan_a_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 15:20:07 MET

Witam,
mam dylemat odnośnie zakupu komputera, kwota do 3000 zł. chciałbym aby
obsługiwał w miare nowe gry, tylko nie wiem czy laptop w tej cenie
jest w stanie to zrobić. Upatrzyłem sobie laptopa HP (HP dlatego, że
mogę dostać dodatkowe zniżki po znajomości) np.
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/searchString/ZHY3LTQwMTA=/category/1/
Co myslicie o tej konfiguracji, ma już zewnętrzną kartę graficzną
Radeon HD 5470.
Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności, stacjonarny
mógłby mieć wtedy grafikę Radeona 5750.
Proszę jeszcze o jakieś sugestie co do monitora, przy tej kwocie na
cały zestaw to chyba wchodzi jakiś monitor za 700-800 zł.
Z góry dziękuje za okpowiedzi, pozdrawiam