Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny

Autor: Lagod <niespamowaclagoda_at_listkropkapl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 21:41:39 MET

W dniu 2010-11-04 15:20, Andrzej pisze:
> Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
> stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności,

No żeby stacjonarny miał tę wydajność co laptop za 3000zł to musiał byś
na niego wydać nie więcej niż ... 1000 - 1500zł. Z monitorem o tej samej
przekątnej co w laptopie. Dobrze strzeliłem z ceną?

Swoją drogą dziwne podejście do zakupów, skoro określasz kwotę jaką
chcesz wydać zamiast wydajność jaką chcesz osiągnąć. Celem zakupów jest
poniesienie wydatku czy zaspokojenie określonych potrzeb?
To jakbyś poszedł do spożywczego i poprosił coś do jedzenia za 20zł, ale
nie wiesz czy lody czy mąkę.

--