Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 16:58:23 MET

Dnia 04-11-2010 o 15:20 Andrzej napisał na pl.comp.pecet:

> Witam,
> mam dylemat odnośnie zakupu komputera, kwota do 3000 zł.
> Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
> stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności, stacjonarny
> mógłby mieć wtedy grafikę Radeona 5750.

Taki komputer stacjonarny, będzie lekko licząc dwa razy wydajniejszy.
Patrząc tylko na grafikę: HD 5470 (oczywiście mobilna, a taka bardzo
różni się od "desktopowych") w 3DMarku 06 osiąga ok 3500 pkt. Radeon
5750 w tym samym 3DMark-u ok 14000 pkt. Jak widać jest to czterokrotna
różnica.
Poza tym, użytkownicy laptopów HP nie mają o nich dobrego zdania.
Są głośne, gorące i mają kiepski serwis.
http://www.nhl.pl/index.php?s=97fe0fd8284d0c6b605e563a741a9fbb&showtopic=17643

--
WiesłaW
Opera Mail