Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 18:42:14 MET

"kamil" napisał:

> Zlutowac razem dwie zyly "byle sie trzymalo", owinac tasma izolacyjna
> (nie musi byc pieknie i rowno)

Wątek założyła kobieta ;-)

> i schowac za szafka, kanapa, pod dywanem czy gdzie komu takie kable
> biegna.

I potem na grupach windzianych pojawi się pytanie "jakie stery do k.
dźwiękowej, żeby mi grały oba kanały". A w tle słychać chichot plasterka zza
kanapy...

> Naprawde nie widze tutaj powodu do ubolewania nad jakoscia wykonania, tym
> nie beda plynac mikroamperowe prady sterujace aparatura do podtrzymywania
> zycia na oddziale kardiologii, wiec mozna nawet i skrecic razem i owinac
> tasma bez grama cyny.

Herezje Waść prawisz, każdy prawdziwy audiofil Ci powie, że takie skręcenie
tłumi basy, a z kolei źle dobrana taśma izolacyjna będzie wypuszczać z kabla
soprany bokiem ;->

> Amator poradzi sobie i dzialac bedzie.

Do pierwszej wizyty kota/psa/młodszej_siostry pod biurkiem...

JoteR