laptop do 3tys

Autor: Kubala <nowymail1111WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 17:43:56 MET

Witam. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem kupna laptopa, jednak ostatnio
wszystko dosyć sporo przyspieszyło dlatego proszę o pomoc:) Cena jaka mam zamiar
wydać to 3tys. Laptop będzie służył studentowi do obsługi prostych programików rożnego rodzaju, oglądania filmów, grania(przeważnie gry typu pes11). Byłem dziś w
vobisie i polecili mi następujący model: http://www.agito.pl/notebooki/sony-vaio-
vpceb2s1ebq.0.406409.html (przepraszam za link nie do vobisowskiej strony)
Interesują mnie marki Sony, Toshiba, ewentualnie Samsung.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś o ww. modelu? Chętnie poznam inne
propozycje:)
pozdrawiam
Kubala