Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 11:07:43 MET

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ias6tv$a7l$1@inews.gazeta.pl...

> Wątek założyła kobieta ;-)

Heh.. ;)

> I potem na grupach windzianych pojawi się pytanie "jakie stery do k.
> dźwiękowej, żeby mi grały oba kanały". A w tle słychać chichot plasterka
> zza kanapy...

> Herezje Waść prawisz, każdy prawdziwy audiofil Ci powie, że takie
> skręcenie tłumi basy, a z kolei źle dobrana taśma izolacyjna będzie
> wypuszczać z kabla soprany bokiem ;->

Prawdziwy audiofil kupi pozlacany przewod wykonany w nanotechnologii
ukradzionej z NASA po 70zl za metr, a nie bedzie pytac na grupach o
lutowanie. :)

> Do pierwszej wizyty kota/psa/młodszej_siostry pod biurkiem...

Koty kablami raczej sie nie interesuja, gorzej z mlodsza siostra albo
latorosla. Tyle, ze skoro kobieta pyta, znaczy faceta nie ma, to i latorosli
pewnie tez nie. ;))

Pozdrawiam
Kamil