Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 17:09:43 MET

Dnia 2010-11-02 15:06, Użytkownik 1634Racine napisał:

> OK, wiec obudowa osobno i dysk osobno - ale SATA.
> Wszystkie pozostale parametry bez zmian:
> - 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]

> - usb 2.0 [nie musi 3.0, calkowicie wystarczy mi 2.0]

Mam dwie wątpliwości.
Dysk większość ludzi kupuje jednak na lata więc nie ograniczał bym
pojemności do 1 lub 1,5 TB tylko kupił taki w którym jeden GB wyjdzie
najtaniej.
USB 3.0 da sporą większą prędkość przesyłu danach.
Nawet jeśli teraz nie masz USB 3.0 w kompie to możesz dokupić
kartę (jeśli to stacjonarny) lub za jakiś czas wymienisz
na taki z USB 3.0. Wtedy wymienisz też obudowę, pytanie tylko
czy warto za obudowy płacić dwa razy ?

Pozdrawiam