Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 15:06:41 MET

Maciek Babcia Dobosz in news:20101102141309.0a8ebba9@babcia-workstation
> I te wymogi powodują że raczej nie znajdziesz rozwiązania. Największy
> dysk ATA jaki spotkałem gdy szukałem pojemnych dysków ATA do
> rejestratorów wideo równo 2 lata temu to były Hitachi 750GB. W styczniu
> 2009 już były niedostępne i musiałem kupić dyski 640GB też Hitachi bo
> były jeszcze teoretycznie WD i Seagate ale nie miał ich żaden polski
> dystrybutor. W tej chwili można jeszcze kupić 500GB Seagate i WD. Po co
> chcesz pakować się w technologię która już nie jest rozwijana?
> Zdrówko

zasugerowalem sie - bez sensu - że w (starym) laptopie mam ata, to i
zewnetrze musi byc ata, a jakie to ma znaczenie, skoro i tak komunikuje sie
z laptopem/pecetem przez interfejs usb :)

OK, wiec obudowa osobno i dysk osobno - ale SATA.
Wszystkie pozostale parametry bez zmian:
- 1 TB [w ostatecznosci -> 1.5 TB]
- 3.5"
- 5400 [bo po co mi 7000 dla zewnetrznego]
- usb 2.0 [nie musi 3.0, calkowicie wystarczy mi 2.0]
- cichy
- obudowa na dobrym chipie

Jakies sugestie: co kupowac?