Re: Prąd na USB

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 17:08:17 MET

"Saiko Kila" 1d1gn1ygocv7x$.dlg@saikokila.pl

> Sorry za offtop, ale w tym ZENie jeszcze Ci nie padł ekranik?

[wy]Padł [komuś z kieszeni] cały ZEN -- znalazłem go na ulicy.
Gdybym go nie zabrał, prawdopodobnie w ciągu kwadransa zostałby
rozjechany kołami jakiegoś samochodu. Był zamoczony, więc wysuszyłem
go i naładowałem. Później dałem ogłoszenie, które wiele razy powtarzałem,
aż w końcu kupiłem za 8 złotych (z groszami -- po odliczeniu podatków to
mniej niż 6 złotych) świetne słuchawki na sznurkowych przewodach.

Teraz ZEN ma się dobrze. Wewnątrz jest **lekko** poturbowany, ale cały i sprawny.

  http://emmerson.com.pl/sluchawki.htm HE28
  złocone styki wtyczki, solidne sznurki zakładane na szyję, wieszak do ZENa
  z solidnym zapięciem/zatrzaskiem, otwarte słuchawki (bardzo dobrej jakości)

  takie kupiłem 3 pary; i jedną HE18; podobne, ale przewody są bardzo długie,
  i nie są sznurkowate

Cały ZENik trzyma się dobrze. Chińska, niechlujna robota, ale pracuje poprawnie. :)
Jest mocno (bardzo mocno) podrapany -- ktoś słabo o niego dbał. :) (albo nie miał
nigdy do czynienia z okularami -- ja mam okulary od ponad 43 lat, więc wiem, jak
dbać o takie drobiazgi -- ekranik, czy ZEN w ogóle, to nie kobieta, jest delikatny)

Najpierw wrzuciłem na kartę piosenki Anny Jantar.
Ładnie śpiewała. Brak potwierdzenia wypuszczenia podwozia, tryb startowy sypiących się
silników, brak sterowania w ogonie samolotu, brak 3 silników na 4... A jednak pilot
starał się lecieć do końca, nie krzyczał ,,drzewo na horyzoncie''... 14 marca 1980 roku...
Fosa i mur obronny fortu Okęcie... Kopernik...

--
  ^  750       ks                                 749      ^c 440        ko                                438