Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 01:10:24 MET

RadoslawF in news:iapd4a$f06$1@node1.news.atman.pl
> Mam dwie wątpliwości.
> Dysk większość ludzi kupuje jednak na lata więc nie ograniczał bym
> pojemności do 1 lub 1,5 TB tylko kupił taki w którym jeden GB wyjdzie
> najtaniej.
> USB 3.0 da sporą większą prędkość przesyłu danach.
> Nawet jeśli teraz nie masz USB 3.0 w kompie to możesz dokupić
> kartę (jeśli to stacjonarny) lub za jakiś czas wymienisz
> na taki z USB 3.0. Wtedy wymienisz też obudowę, pytanie tylko
> czy warto za obudowy płacić dwa razy ?
> Pozdrawiam

Wowczas, gdy bede MUSIAL miec 3.0, to
sobie kupie 3.0 za kwote, za ktora dzisiaj mam 2.0. Po licho mi dzisiaj
3.0,gdy jeszcze godzine temu bylo ok z 2.0.
Tak samo z dyskiem: w zasadzie moge zmiescic sie juz na 200-300 giga i to
bardzo bardzo swobodnie. Wiec
1-1,5 TB to horyzont tej sytuacji.

Ale moze nie piszmy "tak najogolniej", piszmy o konkretach,czyli co kupowac,
co konkretnie kupowac, o to pytalem.