kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 12:53:50 MET

Witam.
Potrzebuję port LPT na adresie 378h, 278h lub 3BCh

Dodałem do komputera kartę FG-PIO9835-2S1P-01 na chipsecie MosChip MCS9835CV
Zciągnełem sterowniki z internetu i teraz problem. Port ma adres 400h
nieważne czy wybiorę w ustawieniach że ma być LPT1 czy 2 czy 3. Nie mogę
tego zmienić z poziomu właściwości sprzętu.

Czy jest jakiś sposób aby otrzymać taki adres jaki potrzebuję na tej karcie
z takim chipsetem?
System to WinXP

Pozdrawiam.

--