Re: Gigabyte GA-965P-DS3 ver 3.3 - Nie moge ruszyc FSB

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_sygnaturka.xx>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 12:54:00 MET

jesień wrote:

> przy jakimkolwiek ruszeniu FSB komp nie wstawał, bez wzgledu na wszelkie
> inne ustawienia
>

> pamiętam jak go kupiłem to przy defaultowych ustawieniach ale
> przestawieniu FSB z 200 na 266 chodził bez zająknienia

Trochę spokoju i problem rozwiązany. Rozwiązanie przypomniało mi się,
bo działało czasem w poprzednim kompie. Oto lista.

1) Wciągnąć wtyczkę z zasilacza.
2) Dać zworę na clear CMOS i zrobić sobie herbatę.
3) Uruchomić komputer, wejść do BIOS'u i załadować "safe system defaults"
4) Po reboocie ponownie wejść do BIOS'u i ustawić wszystkie pierdoły
    od podkręcania CPU.

Jak na razie zrobiłem z 15 cykli ON/OFF kompa i wszystko jest OK.
Może się jeszcze pobawię i wyciągnę coś więcej w procesora.