Re: kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 13:57:35 MET

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości
news:iajlcn$9k1$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Potrzebuję port LPT na adresie 378h, 278h lub 3BCh
>
> Dodałem do komputera kartę FG-PIO9835-2S1P-01 na chipsecie MosChip
> MCS9835CV
> Zciągnełem sterowniki z internetu i teraz problem. Port ma adres 400h
> nieważne czy wybiorę w ustawieniach że ma być LPT1 czy 2 czy 3. Nie mogę
> tego zmienić z poziomu właściwości sprzętu.
>
> Czy jest jakiś sposób aby otrzymać taki adres jaki potrzebuję na tej
> karcie z takim chipsetem?
> System to WinXP

Masz w biosie opcję typu "PnP OS installed"? Jeśli tak to przełącz ją i
sprawdź czy pomogło.
Jeśli dalej nic, to być może pod Win95/98 by się udało; możesz doinstalować
na innej partycji, tylko do tych zadań. A jeśli i tu się nie uda, to ustaw w
tym dosowym programiku żądane wartości i umieść go w
config.sys/autoexec.bat, być może Win 95/98 przejmie ustawienia spod dosa
(bo WinXP napewno nie przejmie, on już nie ma nic wspólnego z dosem i wogóle
nie patrzy na ewentualną zawartość config.sys/autoexec.bat).